خانه / دسته‌بندی نشده / دنیای جدید کسب‌‌وکارهای جدید منابع خلق ارزش جدید

دنیای جدید کسب‌‌وکارهای جدید منابع خلق ارزش جدید

<div>⭕️▪️ دنیای جدید، کسب‌‌وکارهای جدید، منابع خلق ارزش جدید!</div><div><br /></div><div>به چند عبارت زیر دقت کنید:</div><div><br /></div><div>▫️&quot; شرکت Uber بزرگ‌ترین شرکت اجاره تاکسی جهان، هیچ وسیله نقلیه‌ای ندارد! &quot;</div><div><br /></div><div>▫️&quot; شرکت Facebook معروف‌ترین مالک رسانه جهان، هیچ محتوایی خلق نمی‌کند! &quot;</div><div><br /></div><div>▫️&quot; شرکت Alibaba ارزشمندترین خرده‌فروشی جهان، هیچ انباری ندارد! &quot;</div><div><br /></div><div>▫️&quot; شرکت Airbnb بزرگ‌ترین تهیه‌کننده منزل و محل اقامت، هیچ مسکنی برای اقامت ندارد! &quot;</div><div><br /></div><div>در طول دو دهه گذشته مدل‌های کسب‌وکار و منابع اصلی ارزش‌آفرینی در اقتصاد آنقدر تغییر کرده‌اند که تاریخ بشر چنین شتابی از تحولات را تا کنون تجربه نکرده است.</div><div><br /></div><div>اگر چه فاصله زمانی بین تاثیرپذیری فضای کسب‌وکار ایران از روندهای جهانی در گذشته بسیار کند و طولانی بود اما پیوستگی روزافزون انسان‌ها و به تبع آن اقتصادها باعث شده تا روندهای فضای کسب‌وکار ایران نیز با آنچه در جهان می‌گذرد بسیار همسوتر از گذشته باشد.</div><div><br /></div><div>شکل‌گیری و رشد کسب‌وکارهایی نظیر اسنپ و تپسی که مدل‌های ایرانی اوبر هستند آن هم با فاصله کوتاهی از نمونه بین‌المللی‌شان خود شاهدی بر همین مدعاست.</div><div><br /></div><div>بنابراین آنچه در آینده نزدیک می‌توان انتظار داشت آن است که بزودی بزرگ‌ترین و ثروتمندترین کسب‌وکارهای ایرانی نیز به جای هویت‌های دولتی و سیاهه عریض و طویل دارایی‌های مشهود، به برندهای مرتبط با دانش، تکنولوژی و ارتباطات و با منابع غیرمشهود تبدیل شوند.</div><div><br /></div><div>این اتفاقی است که در دنیا افتاده و در ایران نیز خواهد افتاد.</div><div><br /></div>

درباره ی samanrad

همچنین ببینید

تجارت الکترونیک

جایگاه تجارت الکترونیک در ایران

در ایران استفاده عمومی از اینترنت بیشتر در دانشگاه ها و به منظور انجام امور …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *